fredag 21 oktober 2016

Guld och silver går visst att kombinera.

Den efterlängtade fredagskvällen är här! 
Jag har haft tre givande och mycket trevliga dagar på resande fot,
men  nu är det ganska skönt att vara hemma igen.
Jag ska visa er en hel del bilder under helgen, 
när jag har haft lite tid att organisera bilderna. 

Jag ville i alla fall titta in och önska er en fin fredagskväll.
Vi har precis ätit revben med äppelmos och min hemmagjorda coleslaw. 
Förutom riven morot, strimlad vitkål, turkisk yoghurt, svartpeppar och lite majonnäs så tillsatte jag även några droppar flytande honung och det blev supergott. 
Det kan annars bli lite surt med turkisk yoghurt.

Nedan några bilder från "tulpanrummet" 
där jag numera har en blandning av silver och guld. 
Det kunde jag inte tänka mig för några år sedan,
 men nu känns det helt okej.  

Vi hörs i morgon!

Kram
  







Här har ett av mina pressade ormbunksblad fått sin plats,
ganska fint i sin enkelhet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar