fredag 22 november 2013

Freeedag....

Idag är det freeedag mina vänner och min fredag innehåller både arbete och en hel del annat kul.
Jag ska bl.a hälsa på en "gammal" bästis en stund för att sen åka vidare på dammiddag hos Kristina (Kylle). Det ska bli så kul att ses igen. 
Vad ska ni göra denna fredag? 

Lite vintergrönt i köket. Kvistarna till höger köpte jag på Torget i Lund i onsdags. Jag köper alltid denna sort när det närmar sig advent. Lite likt lummer,tycker jag. Tallkvistarna har jag tagit i trädgården.



Jag har satt upp en gammal antik järnstång i köket. Där kan jag hänga saker lite beroende på årstid. Just nu hänger där lite julbetonat förstås. 


Alla klibbiga flaskor bredvid spisen diskades idag och lite glögg sattes fram. Snart är det dags...
Jag hittade en Blossa årgångsglögg från 2011. Efter en"liten" hutt kunde jag konstatera att den smakade perfekt även detta år.

Ha nu en fin fredag så hörs vi snart igen och då ska ni få se lite bilder från min dag.
Kram och var rädda om er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar