torsdag 21 november 2013

Tjuvstart....

Gokväll alla mina kära bloggläsare! Ni ska veta att ni är riktigt många nu och det är så kul. (vem kunde tro det när jag började för något år sedan, inte jag i alla fall??) Det sätter ju samtidigt lite press. Hehe.

Så här bra har jag det denna kväll.  


Njutande katt äter kattvitaminer ur Johannas hand. 

Här är Musse med när jag städar och fixar tidigare idag. Så här såg det först ut i ena delen av köksfönstret. Men innan jag var klar såg det ut som nedan.  

Ja, jag tjuvstartade med en adventsljusstake idag. Denna är ju inte så " julig". Den är inköpt hos Marita på "A mouse in a house". Jag fick den förra året av min snälla mor. 

Grönt,grått och svart i köksfönstret. 

Nej, nu ska jag gå och ta ett bad med lite sköna väldoftande bubblor i. 
Ni får ha en fortsatt skön kväll så hörs vi i morgon. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar