torsdag 7 november 2013

Torsdag med möblering och snart Stockholm.

Idag är det torsdag och jag har haft min lediga dag. Jag har tagit det lugnt och läst lite. Jag har även möblerat om här hemma. Jag kommer att visa er längre fram vad jag har ändrat på,är nämligen inte riktigt klar ännu.     
Titta så fina trärullar med vackra band som jag hittade på Åhle´ns igår. 

Flera olika mönster och färger.

Fina julklappstips i samma affär. Goda tryfflar,doftljus med doft av pepparkaka och fin tekanna.   

Idag när Johanna kom hem från skolan/arbetet så var hon sugen på våfflor igen. Våffeljärnet stod framme sedan igår så det var bara till att vispa ihopa mera smet och våffla på.... Grädden har smält som synes, så blir det när man inte kan vänta.....

Nu ska jag städa klart sen blir det till att lägga sig tidigt ikväll. I morgon klockan sex åker jag nämligen till Stockholm. Jag ska på Booster i föräldrautbildning på e.m. När jag kommer fram på f.m ska jag traska iväg i snabb takt till Östermalm. Där ska jag hinna med så många affärer som jag kan innan jag ska dra vidare till Söders höjder.
Ha en fin torsdagskväll och fredag så ska jag visa lite Stockholmsvyer för er sen.
KRAM   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar