lördag 16 november 2013

Slapp lördag.

Jag tittar in här för att säga hej. Denna lördag har gått i slapphetens tecken. Jag har läst ut en bok,sovit middag och laddat batterierna. Helger som denna är så sköna ibland,de som man inte har något speciellt inbokat och kan göra vad man vill.  
Så här startade min morgon. I lugn och ro med en kopp varm choklad (jag är barnsligt förtjust i detta), kokt ägg och mackor samt lördagskorsordet. 

Nu har jag tagit fram mitt vackra julporslin från Greengate. Love it...

Liljorna börjar slå ut lagom till helgen.

Nu har maken och jag ätit. Johanna har åkt på 20 årsfest i Lund. Vi har pratat med Jakob i telefon och han kommer hem imorgon. Nice...... 
Jag hoppas att ni får en fin lördagskväll vad ni nu än hittar på. Tjingeling på er så hörs vi igen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar