lördag 9 november 2013

Stockholmsinköp och skön hemmakväll.

Idag var det kul att packa upp fynden från igår. Ett stooort paket från Svenskt Tenn blev det. En present till mig själv kan man säga.....
Jag köpte även te,tyger,servetter,ekollonvas samt en bok om min inredningsfavorit Josef Frank.

En löpare till köksbordet.

En DAGG-vas fanns i paketet. Den har jag länge tänkt köpa och nu slog jag till. Musse vill också titta på det nya.

Ja, nytt tyg igen,ja.....

Årets första amaryllis tillsammans med lite murgröna blev de första blommorna i nya vasen.

Ikväll blir det en skön hemmakväll. Vi har precis ätit en god middag och Johanna har gett sig iväg för att festa loss i Lund. Först skulle hon och Anna dricka en irish coffee någonstans i Lund och sen skulle de till Lunds Nation där det var 90-tals tema.  

Maken och jag ska bl.a titta på Downton Abbey och njuta av hemmakvällen.
I morgon blir det höstmiddag här för delar av släkten. Jakob kommer också. Det ska bli trevligt.

Ha en finfin lördagskväll så hörs vi i morgon. Kram på er....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar