söndag 3 november 2013

Söndag med boktips.

Idag tänkte jag tipsa om Leila Lindholms senaste bok "Welcome home". För alla er, som liksom jag, gillar inredning är den här boken perfekt. Man få titta in i Leilas hem (bara det är ju hur kul som helst)och hon ger tips om lite av varje. Ingen kokbok denna gång men trevligt ändå.




Vår lilla sötis sitter och tittar ut på regnet. 

Jag köpte en vit minijulros på torget och den är fin i sin enkelhet. 

En gammal och torr hortensiablomma får duga i tennkrukan.

Nu ska jag ta tag i denna söndag. Jag tror jag börjar med en stor kopp kaffe och Sydsvenskan.
Vi hörs senare...... 

2 kommentarer:

  1. Är Lailas bok bra? Har kokböckerna av henne och gillar bilderna!

    SvaraRadera
  2. Ja, den är riktigt fin och jag kan varmt rekommendera den. Vackra bilder och fina tips. Kram

    SvaraRadera