lördag 5 juli 2014

Avslutning av kvällen på altanen.



Idag har det t.o.m varit för varmt för en liten katt. Hon hittade en skön plats inomhus bland kuddarna.

Det smakade bra med fika utomhus förstås.


Så här stora flygplan flyger över vårt hus. 

Viktiga sms inför kvällen. 

Mysig grillkväll med familjen. Mårten försökte gömma sig bakom Jakob.
  


Grillad hel fläskfile´med pommes, tzatsiki, sallad och grillad majs.
Nu är barnen ute på äventyr och maken och jag tittar på fotboll.
Det dröjde dock länge innan jag kunde slita mig från altanen, denna underbara sommarkväll med ljumma vindar och en bra bok.

Mårten tog ett foto när jag läser i skenet av min solcellslampa från Ikea. Den är hur bra som helst när man vill förlänga kvällen utomhus, sköna kvällar när man verkligen inte vill gå in.




Nu är det spännande fotboll med förlängning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar