söndag 6 juli 2014

Sommardag.

Ännu en skön dag i underbart väder. Vi har suttit och läst, druckit kaffe, spelat kort, grillat, slumrat och haft det bra. Johanna kom hem från Lund lagom tills middagen var klar. Hon har varit i Lund sedan igår. 
Männen i familjen har dessutom spelat två timmar tennis. Då passade jag på att vattna hela trädgården.  

Här har jag mannen, precis framför mina fötter. (precis som det ska vara)


Vår praktfulla blodbok.
Här har Mårten trasslat in sig i torkvindan. Jakob och jag låg dubbla av skratt. 



Jag har ändrat om lite bland utemöblerna och nu blev det en sittplats här.

Körsbären har börjat mogna på vårt stora körsbärsträd.
Det är dock inte alls så många bär som det brukar vara.
Men några sådana här skålar ska det väl kunna bli i alla fall.


Nu tittar vi på film, " Tillbaka till Yorkshire" med bl.a Colin Firth på SVT1.
Söndagskvällar är riktigt trevliga när man har semester..... Inte sant? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar