onsdag 2 juli 2014

Några stolar med stooor prisskillnad.


Gomorron i regnet. 
Här kommer det just nu en rejäl skur. 
Skönt att slippa att vattna i trädgården men senare idag får det gärna vara solsken....

Den här stolen hittade jag i "Sköna Hem" och tyckte att den var snygg. 
Gillade dock inte priset, speciellt mycket. 4275: 
Några veckor senare råkade jag springa på en som liknade denna 
/litegrann i alla fall) och slog till och köpte den.
 

Här är min variant. 

Jag tyckte att den blev riktigt fin till det gamla skrivbordet. Man kan ju också ha den utomhus, eftersom den är helt i stål och därmed underhållsfri. 

Denna kostade alltså 4275:- 

Och min budgetvariant kostade 499:-.
3 775 kronors skillnad och mycket snyggare är ju inte den dyrare. Eller hur?

Ha en fin fortsättning på dagen! Kram   




8 kommentarer:

  1. Så fint!!!! Var hittade du den? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade den på Plantagen, min vän! Kram

      Radera
  2. Maria Albrektssononsdag, 02 juli, 2014

    Regnade här också. Lagom till marknaden :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så typiskt! Kanske vi ses..... Kram och hälsa de andra

      Radera
  3. Maria Albrektssononsdag, 02 juli, 2014

    Kul :)) första gången min kommentar visas.. Hörby marknad sen ??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att det fungerade,Maria! Jag uppskattar verkligen en liten kommentar då och då. Kanske ses vi på marknaden. Har ingen bil idag så vi får se. Ha det så bra och hälsa! Kram

      Radera
  4. Camilla Dahlströmonsdag, 02 juli, 2014

    Oh din stol var mycket snyggare o absolut prisvärd :-)
    Ha en fin dag, kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla! Javisst var stolen prisvärd och fin. Den är köpt på Plantagen.
      Ha du också en fin fortsättning på dagen! Kram

      Radera