måndag 14 juli 2014

Några loppisfynd och lite annat.

Jag lovade ju igår att jag skulle visa några fynd från lördagens loppis. 
Nedanstående kruka i en fin grön färg köpte jag dock inte på loppisen utan på "Vacker Vardag". 
I denna har jag ställt en "Ipomea". (Blomman för dagen ) 
som kommer att blomma med röda, vackra blommor.  

Den här lilla söta "vasen" fick jag när jag fyllde år.

Jag köpte en kruka i samma modell som den gröna fast i en vacker, blå nyans. 



Den här kristallskålen köpte jag på loppisen för några tior.


Och den här krukan i blank metall följde också med hem i loppispåsen.
Jag kom precis på att kjolen och brickan har jag i Vitemölla och skorna ska jag fotografera snarast.
Köpte även barnböcker av bla. Jan Lööf, en av brorsans och mina favoriter.

På återseende och tills dess KRAM! 

1 kommentar:

  1. Camilla Dahlströmmåndag, 14 juli, 2014

    Vilka fina fynd =)

    Dock hittade jag ingen loppis när vi var nere i Malmö - synd!
    Men får hålla mig till Kronobergs alla fina loppisar.

    Men fina fynd kom jag hem med ändå!
    Ha en fin kväll :)

    SvaraRadera