tisdag 15 juli 2014

Varma nätter och fotbollstokig katt.



Här kommer några bilder från en av de otroligt varma kvällarna/nätterna i förra veckan.
Johanna och jag svalkade oss lite på altanen under fotbollsmatcherna.

Idag har det regnat i stort sett hela dagen. Tidigare ikväll körde Mårten och jag till tippen och kastade en massa trädgårdsavfall efter storrensning. 
Regnet öste ned även då och vi var både smutsiga och blöta när vi återvände hem igen.   
Men redan i morgon ska värmen och solen komma tillbaka. 
Då sticker Johanna och jag på Kiviks marknad bl.a. 



Här har vi vår fotbollstokiga katt som ville komma så nära TV:n som möjligt under de mest spännande matcherna. Hehe... 

Nej, nu måste jag ändra lite på knapparna här....

Ha det nu riktigt bra alla mina kära läsare som faktiskt är RIKTIGT många, vilket glädjer mig mycket.
 Jag tar dock lite bloggsemester nu, men vi hörs lite då och då. 

Take care and carpe diem!!

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar