söndag 13 juli 2014

Trendspan, lite shopping och jättegod lunch i trevligt sällskap.


Nu kommer ett inlägg, äntligen. Vi har varit iväg långa dagar och bloggtiden har helt enkelt inte funnits. När jag har kommit hem på kvällarna har jag inte orkat sätta mig vid datorn. Dessutom var det ju fotboll igår som jag tyvärr somnade från lite då och då. Jag såg i alla fall sista halvtimmen. 

Nedanstående bild börjar bli smått klassisk. Jag med kameran i högsta hugg i en spegel någostans. Detta är från en affär i Båstad.

Ingen planerad selfie, men ändå.  


Båstad i ett nötskal under tennis veckorna i alla fall. 

Här på denna trevliga och välrennomerade restaurang tillbringade vi förmiddagen.  


Dagens lunch var Wallenbergare med potatispure´, brynt smör, ärter och sallad.
Rött vin till detta smakade utmärkt. 


Några i vårt trevliga lunchsällskap.

Hoppas att ni alla har en skön söndag trots eller kanske tack vare det lite svalare vädret och regnet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar