torsdag 23 april 2015

Min sköna eftermiddag!

Hej på er alla! 
Just nu sitter jag med färg i håret and "I hate it"! 
Nåväl, det var nödvändigt....  

Då var min eftermiddag betydligt trevligare. 
Efter städning och trädgårdsfix så satt jag i solen och hade det så skönt. 
Det blåste mycket så det var omöjligt att läsa tidningar men, så skönt jag hade det ändå.

 Lite fika unnade jag mig också minsann. 



Den här boken måste ni skaffa er innan sommaren.
Boken handlar inte alls bara om Österlen utan beskriver
också trevliga platser på vägen dit.
Naturupplevelser, mat, fikaställen, kultur och promenader får man tips på. 
 
Min eftermiddagsutsikt.

Nu ska färgen sköljas ur håret och sen är det dags för Badhotellet.
Sista delen för den här säsongen. En säsong till har utlovats.

Kram så hörs vi i morgon. Då är det FREDAG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar