lördag 25 april 2015

Nya buketter och en paus i rensandet.

Tjingeling på er! 
En liten paus i rensningen bland alla kläder. 
Jisses Amalia vad man kan samla och spara och tro 
att det kan komma till användning. 
Jag vet inte hur det är med er men jag kan i alla fall inte låta blir att plocka in diverse blombuketter från trädgården. Här blev det grenar från några av våra olika träd.






Väldoft i form av hyacinter och tulpaner. 

En Magnolia blev det också. 

Ikväll ska vi ha klassisk fisksoppa till middag och det ska bli så rackarns gott.
Torskryggfile´, räkor och annat gott i soppan och aioli och vitlöksbröd till.

Nu ska jag läsa några sidor i min bok innan jag ska tillaga soppan.
Jag blir aldrig klar med boken för tiden räcker inte riktigt till för läsning.
I-Landsproblem för det är en prioriterings sak förstås.

Ha en fin kväll!
Om ni önskar hela receptet på fisksoppan så hojta till så kommer det.

Kram/@nneli 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar