onsdag 8 april 2015

Onsdag med Lundabesök, lunchshopping och nu lyxkaffe.

Hallå på er! 
Här sitter jag och dricker kaffe i min " lyxiga" kopp. 
Kaffet smakar supergott i den. Tunn och med fat.

Jag har arbetat i Lund idag, precis som alla andra onsdagar. 
På lunchen blev det en sväng på Mårtenstorget 
där den årliga internationella försäljningen pågick för fullt.

Det blev några inköp, mest blommor som vanligt. 

Vackra kamelior på torget. Dessa köpte jag dock inte för jag kan inte sköta dem.
Jag har gjort mina tappra försök, men de är verkligen supersvåra.


Engelskt porslin, goda teer, marmelader och mycket annat fanns att köpa.



De här lyckades jag motstå, tro´t om ni vill....

Däremot blev det jättegoda jordgubbar som faktiskt smakade sommar.

Vi har ätit himmalagade köttbullar med gräddsås, potatis och lingon till middag.
Nu tittar vi på de härliga ungarna i "Sveriges yngsta mästerkock".
De är ju så roliga, söta och duktiga.

Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar