torsdag 7 maj 2015

Båda barnen hemma......

Hej på er denna soliga torsdagskväll! 
Tänk så härligt att ha båda barnen hemma på middag så här en helt vanlig torsdag.
Dagen har gått i ett huj som vanligt när man är ledig och har det bra. 
Lite nödvändigheter och trevligt umgänge har hunnits med. 

Eftersom Jakob vägrade att vara med på några foton idag och Johanna hade en "bad hair day" så fick jag leta i mitt arkiv efter några gamla foton. 
Jag hittade bl.a detta från när Jakob gick ut nian på Nyvångskolan, 
för närmare bestämt åtta år sedan. 
Vi åt gott och hade mycket att prata om som vanligt. 





Ett lite äldre foto till på sonen, här i ljuvliga Vitemölla.

Och här är Jakob och Johanna i USA 2008. ( Grand Canyon)
 Visst syns det att åren går....

Nu ska jag samla ihop några av mina bästa kändisfoton inför morgondagens FEST!
Jag berättar mer sen...

Vi hörs snart igen och tills dess får ni ha det riktigt bra!

Kram/@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar