lördag 16 maj 2015

Vitemöllabesök med make, dotter och katt.


Hejsan denna lördagskväll! 

I torsdags kväll körde vi till Vitemölla och möttes av nedanstående vackra vy.
Blommande äppelträd, sol och blå himmel.  



Vi gick en sväng till hamnen förstås. 

Hej hopp, så härligt med ytterligare tre dagars ledighet framför sig. 

Johanna, jag och svärmor, denna vackra majkväll. 

Syrenerna blommar så här fint redan. 

Morgonstund har guld i mund...

En helt fantastiskt vacker morgon, soligt, vindstilla och varmt. 


Det här stora och tuuunga ägget hittade min svärmor i trädgården i en liten grop.
Vilket mysterium, va??
Kan det vara en större fågel som har tagit ägget från en svan och sedan
tappat det i flykten eller är det kanske ett dinousarieägg????

Vad tror ni??

Efter att jag hade tagit detta foto igår så tog batteriet helt slut.
Idag har jag fått det tillbaka, vilken tur.  Jag känner mig nämligen väldigt
naken utan min kamera.

Nya foton och inlägg väntar i morgon.
Kram på er alla från @nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar