fredag 15 maj 2015

Österlenbesök, favorittidning och söta skålar.

Hej på er!

Här har vi precis kommit hem från underbara Vitemölla. Vi åkte dit igårkväll och det var en så fin kväll med sol och hamnpromenad och fika med svärföräldrarna. Vi sov över tills idag och har haft en skön dag i solen med god middag och på hemvägen tittade vi in till mina föräldrar för lite trevligt samspråk och en titt i  deras fina trädgård. 
Mårten hann busa både med Annabelle som var på 
besök hos sin farmor och farfar och med Fritz.

Tyvärr kan jag inte visa några bilder för jag har inte kunnat ladda mitt kamerabatteri. 
Jag glömde nämligen batteriladdaren på Kristallen i fredags 
och kom inte på detta förrän igår. 

I morgon ska jag få tillbaka den genom en snäll och hjälpsam kollega 
så då kommer det några bilder från Österlen.

Ha nu en fin kväll så hörs vi i morgon! Kram på er.... 

Nu ska jag läsa lite i "Hem och Antik"  med bla. festspecial och dricka mitt kaffe. 



De här söta små skålarna har Andrea Engsäll designat.
De är i en mild lindblomsgrön färg med guldkant.
Man får dem och fyra fina underlägg när man prenumererar på Sköna Hem. Tips, tips.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar