fredag 1 maj 2015

Första fredagen i maj!!

Jisses, vad skönt att det bara är fredag idag fastän det känns som lördag.
Idag har jag rensat igen och tömt en del lådor bl.a på Johannas rum. 
Hennes skrivbord som aldrig används åkte ut och det blev lite protester.  

Det blev rent och fint tyckte jag och jag hoppas att 
fröken Rignell också tycker det när hon har vant sig.   

Jag har köpt några supersöta små nejlikor med doft.
En hamnade i detta fönstret.




Och en fick sin placering här på verandan.
Det bästa med dem är att när man har tröttnat på att ha dem inomhus
 så åker de ut i trädgården.  

Vad ska ni göra ikväll??
Vi ska inte göra något annat än att läsa, se på "Mord i paradiset",
 dricka kaffe och äta mina nybakade jordnötskakor.

Vi hörs i morgon hörru ni!!!
KRAM 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar