söndag 24 maj 2015

Supersöta kattungar som vi träffade igår.

Hej på er och hoppas att ni har haft en underbar helg!!
Jag ska kort berätta lite om vad vi har hittat på denna helg, 
samtidigt som jag tittar med ett öga på den norska serien "Frikänd".

Igår eftermiddag var vi och tittade på jättesöta kattungar. 
Det var jag, Jennifer, Johanna , Henning och Annabelle som 
var och tittade på dessa sötnosar. 
Annabelle och Henning ska få en liten kattunge lite senare i sommar
 och detta var första titten. 
Naw, så söööt!!

Ett lite äldre exemplar som helt fräckt slog sig ned på min väska. Hehe....




Ser ni den lilla rosa tungan?
Annabelle fotograferar den blivande lilla familjemedlemmen som
här sitter i kusinen Johannas knä.



Annabelle och Henning tillsammans med kattmamman Sanna.

Ja, nu ser vi alla fram emot när lilla kattungen Bonnie/Millie
ska flytta hem till småkusinerna i Lund.
Jisses, så stor vår Musse var när vi kom hem efter detta besök,
men så söt och fin.

Födelsedagsfirande och Vitemöllabesök har också stått på helgens agenda,
men mer om detta senare.

Kram, kram

Nu ska jag titta vidare på serien här. See you soon.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar