tisdag 19 maj 2015

Utvärderingseftermiddag hemma hos mig med kaffe och paj.

God morgon! 
Regnet öser ned och vädret är mer höstlikt än vårlikt idag. 
Igår eftermiddag hade jag bjudit hem alla från mina olika elevhälsoteam. 
Vi hade utvärdering och jag tänkte att lite omväxling från vårt "vanliga" konferensrum 
på skolan kunde vara trevligt. 
Det var det för alla uppskattade miljöombytet och mina frukt och bärpajer, 
förutom stackars Eva som var allergisk mot vår katt.   
Jag hade förberett fikabordet på morgonen så efter någon timmes jobb smakade 
det bra med kaffe/the och pajer med björnbär, rabarber ( årets första) och citron. 











Vi hade en givande eftermiddag med utvärderingsarbete och
fika och det var kul att ha några av alla kolleger här hemma.
På kvällen blev det promenad och bra TV-program.
Hoppas att ni också hade en fin start på veckan.
Idag bär det av på heldagsföreläsning i Lund och vi ska vara på vackra Kulturen.
Så synd att det regnar.

Kram på er så hörs vi ikväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar