onsdag 6 maj 2015

Festrekvisita och en klarröd rhododendron.

Gokväll alla ni!
 Hoppas att er dag har varit till belåtenhet! 

När jag var i Lund och arbetade tidigare idag så hade jag samtidigt med mig lite rekvisita till fredagens fest på Kristallen. 
Det är jag och mina 15 närmsta kolleger som är årets festfixare och en del planering krävs, minsann.  

Några av mina bidrag till festen, en keyboard samt en röd matta och en
kandelaber för festlig fotografering av 
alla gäster. 

Inbjudan som mina kolleger har gjort. De är så skojiga.....



Nedan några bilder på min fina rhododendron som jag har
 tagit in ett tag för att njuta av den.
Visst är den fin!   





Den passade perfekt i min gamla antika "flätade" kruka. 

Nej, nu ska jag återgå till middagen här.
Vi ska äta fjärilskotletter som ska serveras med klyftpotatis, gräddsky och sallad.

Jag var precis ute en sväng i trädgården och jisses Amanda vad det växer i rabatterna.

Hoppas att ni har det bra. Jag skickar en stor kram till er!
Vi hörs igen snart!!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar