fredag 22 maj 2015

Bokcirkel hemma hos mig.


Gomorron till denna FREDAG, solsken och snart lediga dagar!

Igår kväll hade jag tre härliga vänner på besök, 
tyvärr kunde en i vårt lilla gäng inte komma. 
Det blev en kväll som inleddes med fördrink och 
tilltugg i ett lite kylslaget lusthus. 

Som tur var åt vi middag, vin , kaffe och dessert inomhus 
där det var betydligt varmare.   





Dukningen blev med vårtema. 



 


Vi pratade som vanligt om högt och lågt denna kväll,
skrattade mycket och fick minsann även in lite boksnack.
En finfin kväll med andra ord, även om vi saknade dig Mia!!.


Vackra blommor och god skumpa fick jag också av kvällens gäster.


Nu önskar jag er en bra dag så hörs vi ikväll.

Snart bär det iväg på samordnarmöte i Lund och
därefter ska jag snabbt tillbaka till skolan. Sen väntar helgen!

KRAM / @nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar