lördag 23 maj 2015

Några bilder från rödamattan fotograferingen på Kristallen.

Jag tänkte att jag skulle bjuda på några fler bilder 
från vår glittriga Kristallenfest för ett par veckor sedan. 
Det är flera som har velat se lite bilder
 från röda mattan fotograferingen.

Här är det förberett för fotografering. 
Jag hade med min kandelaber och röda matta. 

Först ut är några av mina kära kolleger.


Vem är ägare till de här festskorna??

Jo, det är Björn.

Ännu ett festligt gäng!

Linda med hatt och boa, denna glamourkväll. 

Karin i röd boa som matchade mattan.
Blir bilden bra så här?? Ja, toppen....

Jag låter bilderna tala för sig själv......... 





























Ja, det var ett litet axplock av alla bilder som
jag tog denna trevliga kväll.

Nu ska jag ta tag i denna lördag.

Det lär bli lite segt då sömnen har varit ytterst bristfällig denna natt.
Jag har haft jäkligt ont i min axel.
Jag tog Alvedon, Ipren och smorde med Zon,
provade minst femtio olika sovställningar men inget hjälpte.
Klockan fyra somnade jag och idag känns det som tur är bättre.

Ha det gott så hörs vi lite senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar