söndag 31 maj 2015

MORS DAG och några nya bilder på Johanna!



Sunday is here.....
Idag är det Mors Dag och jag tror att jag kommer att bli lite uppvaktad denna fina dag. 
Jag har redan fått en antirynk kräm av min kära dotter. Omtänksamt av henne. Hehehe....
Jakob brukar också alltid komma ihåg denna dag.  

Min egen kära mor ska jag fira genom att ta med henne på en liten Malmötur 
och besöka Slottsträdgårdens "Garden Show". 
Vi var där förra året också och det är så fint.

Nedan några nya bilder på Johanna när hon skulle iväg på en middag.


Johannas snygga marinblå stickade kavaj är en av mina favoriter 
i hennes garderob. Jag älskar marinblått som ni kanske vet.......

Vi hörs senare och då ska jag visa er lite trädgårdsinspiration.

  













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar