tisdag 27 maj 2014

En "vanlig"dag på mitt arbete.

Jaha, så var tisdagens arbete också avklarat och jag har flugit hem på cykeln i blåsten.

Nedan kommer några bilder på en helt vanlig dag på mitt arbete. 
Eleverna i årskurs 9 har varit utklädda idag och jag säger bara, vilken KREATIVITET!   
Direkt från filmen "DUMMA MIG" 

LEGO i olika former.

Ett färgglatt gäng på alla sätt.

En söt clown.

De här legohuvudena var så otroligt välgjorda och fina. Det var ganska kul att se när legogubbarna skulle sätta sig i matsalen och äta. Haha...
Jag passade även på att ta ett foto på den fina porslinsblomman i vårt personalrum.
På den finns det just nu massor av vackra, porslinslika blommor. 

Man kan väl utan överdrift säga att den här fläkten har "gått varm" på mitt arbetsrum idag. Det vat betydligt svalare utomhus idag, men inne på skolan är det så varmt fortfarande.

Nu är det snart dags att fixa lite mat härhemma.
Idag blir det torskrygg med färsk sparris och nypotatis. Vårens primörer gillas skarpt.
Vi hörs snart igen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar