lördag 3 maj 2014

Fruktsallad, vårbukett, ny loppisvas och ikväll releaseparty.


Så gott det är med fruktsallad (och nyttigt). 
Vi brukar ha apelsin, melon, äpple, banan, russin och nötter i vår. 
Jordgubbar, blåbär eller andra bär är också gott att ha i.  
Lite vaniljglass eller vispad grädde kan vara gott att ha till, men det är absolut inte nödvändigt.
  

Söta små vårblommor. 

En liten tennvas inköpt på loppis för en tia känns som ett helt okej fynd.

Nu önskar jag er en fin dag och hoppas att solen skiner på er.
Själv ska jag starta dagen med äta frukost bestående av nybakad hönökaka med ost och rädisor och en god kopp kaffe. Tidningen ska läsas extra noggrant och korsordet ska lösas.

Ikväll bär det iväg på supertrevligt partaj när Sojka&Walles har pressreleaseparty i Malmö.
Vi kanske ses där....

Kram på er så länge så hörs vi snart igen.... 

2 kommentarer:

  1. Man kan aldrig få för mycket fina saker ;-)
    Undrar dock om min man håller med hehe..
    Har själv köpt o fyndat lite Iittala denna vecka och la nyss en beställning på en House Doctor Square som jag spanat på länge :-D

    Ha nu en riktigt trevlig lördag.. kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar kära Camilla! Javisst är det kul med lite nytt.... Nu ska jag ut och njuta i solen. Ha du också en finfin lördag. Kram

    SvaraRadera