söndag 4 maj 2014

Pressreleaseparty i Malmö på lördagskvällen.




Igårkväll var Johanna och jag på pressrelease för Sojka&Walles event.
Vi var inbjudna till denna trevliga kväll tillsammans med ett helt gäng andra glada bloggare. Huvudpersonerna var Emelie Walles och Ann-Sofie Sojka som berättade om sitt företag och om sig själva. 
Det var trevligt mingel med skumpa i glasen,  så goda tilltugg eller vad sägs om löjrom, kyckling Ceasar m.m. 
Jag hade den stora äran att få kliva upp på scenen och hämta ett fint pris som jag vann i en tävling.


Här har jag samlat fyra av de tio trevliga bloggarna hos Sojka&Walles.




Här har vi några av alla härliga gäster.



Här har jag blivit uppkallad på scenen för att hämta mitt fina pris. 

Johanna var beredd med kameran.


Jättegoda smårätter blev vi bjudna på.






Johanna och alla de andra tar för sig av det goda.

Johanna blir fotograferad på röda mattan tillsammans med kvällens huvudpersoner.

Och så blev även jag......

Det var två olika proffsfotografer som tog bilderna denna kväll. En av dem var Emelies nyblivna make.


Simon Walles omgiven av sin fru Emelie och Ann-Sofie.

Herr och fru Walles on the red carpet.

Installation på Best Western Hotel.

Senare på kvällen kom denna lååååånga bil och hämtade vissa. Dock inte Johanna och mig. Vi tog vår egen bil och körde hemåt i vårnatten. 

Det var inte bara limousinen som var lång utan även chauffören. Han poserade gärna tillsammans med Johanna.  

Tusen TACK för en jättetrevlig kväll, Emelie och Ann-Sofie. God mat och dryck, trevligt mingel, fin presentation av ert företag, lyxig vinst, goodiebags och annat kul.

Idag är det söndag och precis nu kom Jakob cyklande från Lund. Han ska träna ungdomar i tennis, men sen kommer han hem för att umgås och äta god middag.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar