onsdag 21 maj 2014

På besök i fina Butik Älva!

När vi var i Hörby så passade vi självklart på att besöka den fina butiken Älva. Fina saker, trevligt affärsinnehavarepar ( lååångt ord) och härlig miljö. 
Här står Johanna och väntar på att få gå in. 

Green Gate, Ib Larsen och många fler märken i en härlig blandning. 


Mor och Johanna posar i butiken.

Glada och söta Jessica med sin man. 

Jag köpte ett par fina saker från den här favorithyllan. 

Tack för denna gång och på återseende!!!

Detta får bli dagens lilla tips från mig.
Om ni är i Hörbytrakten så besök gärna denna lilla söta butik.  

Nu ska jag dra mig mot köket och kvällens "middag" som idag får bli något så enkelt som  mackor med rostbiff, stekt lök och remoulade. En öl till detta får duga i värmen.

Vi hörs......

2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmonsdag, 21 maj, 2014

    Kul att du visar oss alla dessa små affärer =)
    Finns massa roligt nere i Skåne som jag vill besöka - snart!

    Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  2. Tack och så kul att du uppskattar mina små butikstips, Camilla! Hoppas att du kommer till Skåne snart. Ha en fin dag i det härliga vädret! KRAM

    SvaraRadera