torsdag 15 maj 2014

Goda chokladkakor made by Johanna.

Igårkväll överraskade Johanna med dessa jättegoda chokladkakorna. Fyllig chokladsmak med en liten aning av salt. Mmmm, så gott till ett glas iskall mjölk. 

Men kära vänner, nu ska det bli andra "bullar" (kakor) här. Nu är det slut på frossandet och jag  måste börja tänka på figuren. Ja, det är inget att be för....
Jag börjar med att ta bort kakor, godis och kvällsfikor från "menyn" så får vi se hur långt detta räcker. Annars får det bli tuffare tag. 

Jag skriver detta här för att även ni ska kunna "keep an eye on me" Som sagt NO MERCY! 

Så ni kan tänka er att jag njöt av detta igårkväll.
Nåja, alla på fatet är inte till mig.  Hehe...
På trädgårdsrundan "hittade " jag dessa små skönheter.

Vårt jättegamla äppelträd blommar så här fint"

Min helt nyplanterade clematis blommar redan med enkla små rosa blommor.

Det var allt för tillfället, men snart är jag tillbaka.
Tills dess önskar jag er en fin torsdag.
Visst skulle det bli sol idag??
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar