onsdag 7 maj 2014

Kvällsrunda i trädgården.

Hej igen, här är jag redan tillbaka. 
Vilken fin kväll det har blivit nu med sol och liite ljumma vindar. 
Jag har precis gått den vanliga kvällsrundan i trädgården och det är banne mig så att man ser hur det växer från en dag till en annan. Det gäller att njuta av alla blommor nu. 
Tulpanen har nu slagit ut helt. 



Så här grått var det när jag körde till jobbet i morse och nu är det strålande solsken. Perfekt med regn för det behövdes verkligen. Synd bara att det fullkomligt öste ned precis när jag skulle gå några ärenden på min lunch.  


Lycklig katt på grönbete. 

Mmmm gräs är så gott, i alla fall för en katt. 

Mina pensee´r som jag planterade tidigt i våras har vuxit till sig och blommar fint.

Nu ska jag ta tag i lite städning härhemma.
Efter en kopp kaffe kan det nog finnas lite ork över för detta.

Ha nu en skön kväll!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar