onsdag 14 maj 2014

Kristallklar dag på jobbet!!

Idag har jag och många av mina kolleger installerat oss på Kristallen. Så fräscht och fint i sobra och vackra färger. Jag känner att jag kommer att trivas superbra där de dagar jag kommer att tillbringa på detta vackra ställe. 

Detta är fikastället på vår avdelning, milt och skönt i grönt och vitt. 
Kaffeautomat finns här för alla oss som älskar denna ädla dryck. 

Hyllor att fylla med böcker, tidningar eller andra viktiga saker.

Utsikt genom stora fönster. Här står en glad chef, Kerstin och en lika glad kollega, Marianne. 

Lunchen åt vi på restaurang Höjdpunkten på sjunde våningen. Underbar mat i vacker miljö med strålande utsikt. Denna dag serverades grekiska färsbiffar med tzatziki, ljummen potatissallad och god salladsbuffe med bl.a en supergod champinjonsallad. Mmmm.....  Här ska jag äta varje onsdag. Det fanns goda räkmackor också....

Finfin utsikt från vår restaurang.

Matsalsmöblerna har inte kommit ännu, dessa är provisoriska i väntan på de rätta.  

Detta är "Utredningsenhet Ungdoms" fina födelsedagshatt. Det är ingen risk att vi missar när någon av dessa kära kolleger fyller år.
Du skulle ju varit med på detta foto, Pernilla Fors! 

En bild på "kristallfasaden" innan jag styrde kosan mot Dalby och Nyvångsdagen.
Jättetrevligt att vara en liten del av detta nya och fina ställe, Kristallen.

Tänk bara att kunna träffa kolleger och samarbeta på ett enkelt sätt, vilken vinst detta är.
Lycka till alla kolleger och hoppas att vi alla ska trivas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar