torsdag 22 maj 2014

Grattis MARIA!

Idag säger vi här i familjen Rignell ett stot GRATTIS till Maria, Jakobs söta flickvän. Dessutom hade de varit tillsammans i två år den 9 maj. De går i samma klass på Läkarprogrammet i Lund och det var där de träffades.  Mycket att fira denna månad alltså. 

Maria har varit i Sydafrika under några veckor och arbetat med ett projekt. 
Hon kommer hem på lördag. 

Så ännu en gång stort GRATTIS Maria, och välkommen hem på lördag! 


Nu ska jag ta tag i dagen och börja med lite städning och sortering så att det kan bli lite tid över för att sola näsan i e.m.
Jag ska även ändra om lite i sovrummet idag.  Det är ingen stor förändring men jag ska testa en ide´som jag har fått.

Ikväll ska jag och några kolleger på en föreläsning av/med  Eric Donell.
Kram på er så hörs vi! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar