torsdag 8 maj 2014

Nystädat, garderobsrensning och blommande kvistar.

Såja, nu är huset städat och jag ska ta min bok och njuta en stund. 
Jag har rensat i garderoben för att få plats med alla sommarkläder. 
Puh, vad man kan samla på sig.

Blommande kvistar från trädgården i vasen nedan, vackert och gratis.
   


Jag undrar vad det är för ett träd vi har i trädgården som blommar så här fint.
Är det någon av er läsare som känner igen detta så berätta gärna.  

Dagens enkla lunch bestod av kokt ägg, salami, jättegoda tomater med chevre, lite olivolja, flingsalt och persillado.

Nu är det snart dags att fixa kvällens middag och jag tror att det blir panerad torskfile´med kokt potatis, citron och smält smör. Men först några sidor i boken som sagt.

Missa nu inte Badhotellet ikväll kl. 20.00.  Lite speciell och lite gammaldags är serien,  men jag gillar den.
Kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar