måndag 5 maj 2014

Matnyttig information på Sparbanken ikväll.

Hej på er alla kära läsare! 
Veckans första dag är snart slut. Jag har haft en massa möten och samtal hela dagen lång.  

Ikväll har jag varit på information på Sparbanken Öresund ( snart kommer den förresten att heta Sparbanken Skåne.)  

Alla vi inbjudna blev serverade god kyckling-fetaostsallad med currydressing och bulle. 
Därefter blev det kaffe med goda kondiskakor. 

Mätta och belåtna satte vi oss sedan och blev informerade om fonder och diverse kapitalplaceringar. Jag träffade några som jag kände förutom kontorschefen Peter då. 

Sist men inte minst blev vi underhållna av en kunnig och skojsig man från Flyinge Plantskola. Vi fick både tips och råd och roliga anekdoter från trädgårdsvärlden.

Supergoda bullar till salladen. 

Fina blommor på banken denna kväll.

Sparbanken Öresund ska snart byta namn till Sparbanken Skåne.

Detta är Södra Sandbys motsvarighet till  Kungsträdgården i Stockholm. Så vackert.
Denna bild tog jag när jag kom ut från bankmötet.

Nu ska jag titta på den spännande serien "Secrets and lies", det är ju måndag.
Kram på er så hörs vi i morgon. 
      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar