söndag 6 december 2015

Afternoon tea at Svenskt Tenn, I love it!

Idag bjuder jag in er till en titt på underbara Svenskt Tenn i Stockholm. 
När jag kommer in där så blir alla mina sinnen tillfredsställda. 
Det är vackert, smakfullt, klassiskt och stilrent! 

Här är en av julens vackra dukningar.  

På flera olika ställen i affären sålde man julsaker i klassisk stil.
Vackra julgranskulor, stjärnor, metallkransar, krukor, ljusmanschetter
och mycket mera. 





En annan enkel och fin dukning i rött och blått med inslag av grönt.


Sen var det dags för en välförtjänt kopp te och en (eller två praliner) i Tesalongen.
Det tar minsann på krafterna att shoppa. Hehehe.... 






En annan dukning i Svenskt Tenns salonger.





En fåtölj i det här tyget har jag hemma.

Ja, det var allt från min absoluta favoritaffär för denna gång.  

Nu blir det te och scones här. 

Kram och på återseende!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar