tisdag 29 december 2015

Fina julklappar och snart dags för dammiddag.

Tomten lämnade  en massa julklappar hemma hos oss och 
minsann så stod det Anneli på en del utav dem. 
Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att öppna paket.

Tomten hade bl.a med sig godsaker att äta och dricka. 



Ett jättefint armband gjort med kärlek av dottern. Ser ni elefanten??

Jättefina kort i en ask som Henning och Annabelle själva hade valt ut till sin faster. 

Tjusigt Mon Amie tårtfat på fot 
( jag köpte faktiskt detta till mig själv! Hehehe)
och en jättefin elefantväska av maken.  


Denna fina julduk har min mor broderat och silverasken och godisskålen är från Johanna.
Hon vet vad hennes mamma gillar.

Denna vackra ljusstake på marmorfot fick jag av Jakob.
Han hade dessutom varit kreativ och knåpat ihop 
de fina pepparkakshusen och köpt en söt tomte.

Vacker i sin enkelhet.

God choklad i en fin ask fick jag av Lize.

En intressant bok om Svenskt Tenn. 

Jag måste ha varit extra snäll i år för jag fick förutom
ovanstående även pengar, en klänning, en snygg datorväska, elektrisk fotfil,
en vacker schal och en spavistelse med övernattning och 

trerättersmiddag på Ystads Saltsjöbad tillsammans
med Johanna.  Yeah!!!


Jag tackar mina nära och kära för allt fint som jag fick.

Nu är det dags att fixa till sig lite och åka på 
dammiddag hos en kär vän. 

Kram på er och ha en fin måndagskväll! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar