måndag 14 december 2015

Årets julgran!

Har ni klätt era julgranar ännu? 
Vi klädde som sagt vår igår till tonerna av White Christmas och med glögg i muggarna.
Jag är nöjd med mitt val av vanlig hederlig grandoftande rödgran. 
Vi har något år valt kungsgran och även blågran, men oj vad jag saknat grandoften dessa år. 



Granen står så grön och grann i stugan, trallallalalalalalala.








Johanna beundrar  vår gran men saknar några silverpaket
som hon och Jakob alltid ska ha med. Men i år fick jag bestämma. Hehehe...
När barnen var små så hade de en alldeles egen gran som
de fick bestämma helt själv över.

Nu väntar vi bara på att Jakob ska flytta hem över julen.
Det är nämligen han som sköter vattningen av granen.

Nej, nu ska jag sortera i min garderob och hänga allt fint och färgmatchat.
Det har jag tänkt göra ett tag men nu ska det bli av.

See you tomorrow!!

Kram/@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar