tisdag 22 december 2015

Boksignering på NK med glögg, goda tilltugg och mingel.



När jag strosade runt på NK och njöt av allt vackert så blev jag plötsligt inbjuden till boksignering av bloggaren Claras och Anna-Karins nya julbok. 

Vad passade väl bättre än att avsluta min Stockholmsvistelse på NK:s bokavdelning med lite kändisspotting, goda tilltugg, glögg och mingel. 
Jag träffade där bl.a en trevlig familj från Lund med två små söta barn. 

Nedan Clara Lidström och Anna-Karin Nyberg.      

Fick en trevlig pratstund med dessa båda trevliga och driftiga kvinnor.

Vi blev bjudna på glögg, små skinkmackor med senap.

Pepparkakor med ädelost. 

Och lingonpannacotta, så juligt och gott. 

Boken är fin och med jättegoda recept.

Clara Lidström.

Ja, tänk vad man kan hinna med en helt vanlig torsdag i huvudstaden.


Jag hoppas att ni har haft en fin dag! 
Nu har jag jobbat klart och är ledig i morgon och jisses så skönt det ska bli. 
Jag har mycket som jag ska göra men det är mest roliga saker. 

Idag inhandlades de sista julklapparna för detta året.

Nu blir det en kopp kaffe och lite vila. 

En varm kram till er alla! 
I morgon ska jag visa lite smått och gott här hemifrån. 
Vi ses då....... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar