lördag 26 december 2015

Julaftonsfika med Kalle Anka!



Jag hoppas att ni alla har en riktigt härlig jul. Här har Rignellskan tagit en liten julpaus men nu är jag tillbaka igen. 
Igår blev det inte mycket gjort här. Det var precis som det ska vara på juldagen, gå runt i pyjamas hela dagen , äta rester, se på film, läsa, umgås och sova middag.  

Här kommer några bilder från julafton, först ut blir några bilder från när firandet traditionsenligt 
började kl. 15.00 med julfika och Kalle Anka. 




Glada och förväntansfulla barn.......


Jakob, morfar, Henning, Jennifer och i bakgrunden
sitter Johanna och skålar med fotografen.
Här sitter våra internationella gäster Sisie från New York och Lize från Milano.
Merry Christmas och Buon Natale!!!


Mor och son.

Också Baloo i helfigur.

Dags för julklappsleken och alla blir som barn...


Vad kan det vara i de här paketen, mormor???

Jakob och hans morfar lyssnar på när Mårten
berättar om de nya reglerna för årets julklappsspel.






2 kommentarer:

  1. God Jul till dig!! Hoppas du får en fortsatt fin jul och ett gott nytt 2016!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tusen TACK Cecce och detsamma önskar jag verkligen dig och din familj! Jag hoppas att vi ses på olika roliga event under det kommande året. En varm kram till dig från mig och tack för all inspiration och härliga recept!

    SvaraRadera