torsdag 3 december 2015

Mitt möte med Conchita Wurst.



Hej alla rara! 
Jag hoppas att er dag har varit toppen! 
Jag har varit en sväng hos mina föräldrar och hälsat på i eftermiddag. 
Min far var hos min bror men kom hem så att vi hann ses en stund.
Vi umgicks, fixade lite, åt gott tillsammans och hade det bra.

Nu fixar jag lite köttfärsröra till familjen och sen ska jag klä en stjärna 
med buxbom att hänga på ytterdörren, 
innan det är dags för ERNST, SVT:s egen julfixare.

Men först ska jag visa er några bilder från mitt lilla möte med 
schlagervinnaren Conchita Wurst för exakt en vecka sedan i Stockholm.  

Hon signerade sin CD och bok på NK den kvällen jag var där och det var en upplevelse kan jag säga. Inte för att han är min idol utan för att se fans som var helt galna i honom, vilket de visade på olika sätt. 

Kolla gärna in mina foton på denna mycket speciella man/kvinna som verkligen kan sjunga. 


Här nedan är jag på väg med raska steg längs Drottninggatan 
tillsammans med väldigt många andra. 
  


Kan du titta hitåt, Conchita? 
Många fans fanns ( :) )på plats!



Några fans samlade under den som vanligt magnifika julgranen i NK:s entre´.

Blir det bra så här?

Ja, tänk då har man träffat även denna artist, check på den.

Glöm nu inte julinspiratören Ernst klockan åtta så ses vi i morgon!
Då blir det arbete följt av julfest på kvällen med årets första julmat. YEAH!

Kram på er/ @nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar