torsdag 26 september 2013

Godmorgon.......

Idag är det torsdag och ledig dag! Så himla skönt......Jag trivs jättebra med mitt arbete men det är välbehövligt med en dag som är fri från måsten. Igår kväll släpade jag en massa växter till växthuset med tanke på nattfrost. Det har nog varit några plusgrader i natt men man vet ju aldrig. Maken hjälpte till och tog in de stora träden. Fy tusan vad tunga de är....

Nu ska jag fixa en kopp kaffe och sen blir det städning. Vid lunchtid kommer min mor hit och då ska jag bjuda henne på en god middag och sen ska vi nog köra till Slottsträdgården i Malmö och fika. Vädret ser ut att bli finfint så det blir säkert hur trevligt som helst.
Godmorgon........


Jag återkommer med lite bilder senare idag. 
Jag hoppas att ni alla får en fin dag vad ni nu än hittar på. 
Kram så länge     Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar