lördag 28 september 2013

Tidig morgon.....

Vaknade av att min telefon skrällde klockan halv sju. Jag hade glömt att ta bort alarmet sedan en tidigare lördag när jag skulle upp tidigt. Så efter att ha sovit fyra timmar gick jag upp. 
Eller rättare sagt "jag satte mig vid datorn en stund". 
Maken körde precis iväg på en liten sportbilstur, ett av hans små lördagsnöjen. 

Jag tyckte inte att det var lönt att somna om idag eftersom jag snart ska börja jobba. Det är ett event som Lunds kommun har anordnat och där jag ska representera socialförvaltningen tillsammans med en kollega. Så nu ska jag ut och plocka lite rönnbär att dekorera vårt visningsbord med och packa ihopa lite broschyrer m.m.  
En stor kopp kaffe ska det också bli så att man orkar med dagen.  Vi hörs lite senare,fina ni!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar