onsdag 4 september 2013

Halvdag i Lund,nya tallrikar och dekoration från naturen.

Jag köpte nya vardagstallrikar när jag var på IKEA i söndags. Jag gillar verkligen den här lite gammaldags modellen och jag gillar även priset, 29:-per tallrik.  

Här har jag dekorerat ett gammalt tennfat med lite "material" direkt från naturen. I glaskrukan står humle.  


Denna dag har jag varit på informationsmöte med socialförvaltningens ledningsgrupp. Vi var i Lilla salen på AF. Medan vi satt där ändrades vädret från helmulet till solsken och värme.  

Vet ni vad förresten??  Det blev ingen promenad ikväll. Attans, där rök den fina vanan. Nej då nya tag i  morgon.  I gengäld så blev det lite trädgårdsarbete denna kväll istället. 

Nu blir det den avslutande delen av Maria Wern.  Gokväll på er alla ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar