fredag 6 september 2013

Mingel,sushi,tävlingar,vinst och kändisglamour.



Igår kväll var jag och Johanna inbjudna till ett jättetrevligt event med Spirit Store och Femme i Malmö. Det var god mat,dryck,modevising, kändismingel, musikquiz med finfin vinst för Johanna. Allt gick av stapeln i Spirit Stores ljusa och fräscha lokaler med sååå snygga kläder.  

Nu sticker vi Johanna!

Ja, jag kommer ,mamma.....




Vi blev bjudna på god cider och    

Suchi....Goda sushibitar och marinerad ingefära och wasabi.  


Efter maten blev det provning av både kläder och skor. Dem här vill jag ha,mamma.A pair of shoes from Acne.  

Den här fina långkoftan visades på modevisningen.
Jag kanske skulle köpa ett par Hunterstövlar till. 
Johanna poserar tillsammans med fina Hannah Graaf. Bredvid sitter duktiga musikern Samuel med sin gitarr. 

Johanna var supersnabb i ett musikquiz och vann en jättefin klänning från Femme. Så himla kul!!Här får hon sitt pris av Peter Karyd,Hannah Graafs roliga make.   

Johanna är glad över sin vinst. 

Hanna Graaf hade en nästan likadan klänning på sig, kvällen till ära.

En bild till på söta Johanna och Hannah!
Här har även lilla jag, kommit med på bild. 

Peter Karyd och Johanna.


Marita, som jag har lärt känna på diverse olika ställen och Fnulans trevliga man, Fredrik poserar glatt. 
Jag och Malin"Fnulan" Martinsson gillar varandra.
Johanna doftar sig igenom doftljussortimentet från "Voluspa" för att hitta det allra bästa.

Det här köpte vi med oss hem. Mmmmm,vilken fin doft.
Johanna har tagit ett foto på mig och Marika. Marika vill göra ett "hemma hos " reportage hos oss. Så smickrande och kul.    

Hannah Graaf är nog en av Sveriges absolut vackraste kvinnor och det gäller både ut och insida. Vänlig,generös och därtill, trevlig och sympatisk. 
Tusen tack Hannah,Peter,Marita, Fnulan, Marika,Samuel, Spirit Stores ansvariga och alla andra för en härlig kväll.  

Den här bilden får avsluta denna trevliga kväll. När Johanna och jag var på väg genom Malmö i kvällsmörkret tvärnitade jag när jag såg detta stooora Mazettipaket lysa på taket till Mazettifabriken. Jag lovar,jag hade inga bilar bakom. Ut ur bilen och fotograferade och sen kunde vi köra vidare. Johanna,nej hon har slutat förvåna sig över sin mamma och satt lugnt och väntade i bilen. 

5 kommentarer:

  1. Så fint inlägg vännen, så roligt att du alltid är med!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Malin och så roligt att du tycker det. Jättekul att ses och jag uppskattar verkligen att få vara med på dessa trevliga events. Ha nu en härlig helg och hälsa mannen din och alla tre söta barnen förstås. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv, kära du! Meandi Marita

    SvaraRadera