söndag 26 januari 2014

En titt på några av mina finfina presenter.

Jag hoppas att ni har haft en härlig helg alla mina kära läsare! 

Vår helg har bestått av lugn och ro och trevligt umgänge med både Jakob och Johanna. 
Jakob har bott hemma hos oss nu en vecka. Han har varit ledig från sin utbildning denna veckan och Maria har varit på skidresa med "kursare".
  Vi har ätit gott, fikat, spelat "21", tittat på film, myst framför brasan och haft det så skönt.  
Jag har även placerat ut mina fina presenter som jag fick på födelsedagen. 
Tänk, vad jag måste ha varit snäll!  Hihi.... Tack alla snälla!!!!
Här har jag samlat några av alla fina presenter. Jag fick flera presentkort på bl.a Royal Design, Nova, Cervera och Svenskt Tenn. Några presentkort har jag redan handlat för under veckan och de inköpen tänkte jag visa en annan dag. Jag fick även pengar, en resa till Marrakech och Agadir i Marocko, en resa till Stockholm med mingel och en resa till Köpenhamn med smörrebrödslunch.
Nedan kommer några av de fina sakerna som jag fick.
.


Vackra tulpaner i stora fång.

Ljuvliga rosor!


Vackra paket med spännande innehåll......

Glittriga paket. 

Sobert eleganta paket. 

Så här ser "presentkort" från Svenskt Tenn ut.

Goda viner,vackra kort och praliner.

En elegant plånbok från Ralph Lauren. Hur kunde C och A veta att jag behövde en ny.....?  

En fin termos till min lilla Alfiesamling.

Diverse godsaker från bl.a Olof Victors.

Skumpa...

Vackra, tänkvärda kort med fint innehåll. 

Så sant.....

Vackert fat från 3-Magasin i Ystad.

Konstglas i ovanliga färger.

Fin fröställning i vit keramik.

Superfräsig termomugg i form av ett objektiv. Perfekt till en fotoälskande typ som jag.


Ännu flera kort,hälsningar och presentkort. 

Denna otroligt "vackra" tavla fick jag också. FIB Aktuellt står i detta fall för Facebook,Instagram och Blogg förstås. Hehe, vitsigt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar