torsdag 9 januari 2014

Lite av varje denna regniga torsdag.

Städning avklarad och det doftar rent i hela huset. Middagsluren blev dock kort. Jag hade för mycket annat att göra. Det blev en ny sats med bullar idag. De andra tog slut snabbt. 

Nedan leker Musse tittut under sängöverkastet och är söt som vanligt. 


Den här "kantiga" ljusstaken är lite fräck, tycker jag. Vad tycker ni?


Det här doftljuset doftar underbart och ser precis ut som Voluspas. Det är dock inköpt på Netto av alla ställen för 49 spänn. Vilket fynd!
Jag har några Voluspaljus också ,men det är ju helt andra priser.

Tittar ni också på Sveriges Mästerkock? Det gör vi och det är ett riktigt bra program!!
Vi ska även titta på "Fast and Furious" på TV6 kl. 21.00  Oj då,det är ju nu

 Har faktiskt inte sett någon av de andra men har lovat familjen att ge den en chans.
Vi får väl se hur länge jag håller mig vaken???
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar