fredag 3 januari 2014

Lite ommöblering i sovrummet.

De senaste kvällarna har jag möblerat om lite hemma i vårt sovrum. 
Ett stort glasskåp har "asats" ut och vidare in på Jakobs rum. Där det skåpet stod har nu vårt gamla skrivbord tagit plats. Där skrivbordet stod har jag  placerat en vit fåtölj med ett litet antikt bord till. Riktigt nöjd är jag och nu ska jag sätta mig i den nya fåtöljen och njuta av en Irish Coffee.    
Musse undersöker det nya.....

Här kan bli en riktigt bra dator och skrivplats. Fin utsikt över trädgården har man också härifrån. Jag ska komplettera med en tavla bara sen är det klart.

Det lilla bordet och den gamla vitmålade hästen.

Nu har vi precis ätit himmalagade hamburgare med med goda tillbehör som t.ex rödkålscoleslaw, tomat,rödlök,fetaost, dressing,bröd och pommes.
Nu blir det som sagt fredagsmys i den nya fåtöljen. Ny är den egentligen inte, men den är omklädd med nytt vitt tyg.

Ha nu en härlig fredagskväll så hörs vi igen i morgon! 

2 kommentarer: