tisdag 21 januari 2014

Födelsedagens andra del!


Maten är framdukad och gästerna kan börja ta för sig efter att ha minglat runt ganska länge. Det tar lite tid innan alla har samlats och hittat sin placering. 

Fredrik och Lisa diskuterar något intressant och ganska seriöst. Det ser ut så i alla fall.

Sofia, Annika och James ser glada och nöjda ut. 
Anders Göland och Sanna Rolf i livligt samspråk.

Carl-Johan och Christel hade varandra till bordet denna kväll.  

Charlotta och Martin ser ut att trivas och ha det bra!  

Roeshan och Heidi, två av mina fina kolleger. 
Martin och Christina känner varandra sedan tidigare, eftersom de arbetar tillsammans på Tunaskolan.
Hasse och Maria, två glada laxar!!
Camilla läser min text om alla gäster och Maria lyssnar intresserat! 
Maria med sin bordskavaljer Anders Rosberg. Det fanns många Anders på plats denna kväll. 
Här sitter min käre far och min moster och morbror. Rara släktingar. Moster Ingrid ringde mig på f.m på födelsedagen och höll sitt tal. Hon sa att hon skulle bli så nervös på kvällen så hon ville helrre göra så. Så kärt och så fina ord... 
Min trevliga chef med lika trevliga Lasse. De hade mycket att prata om.  
Susanne, Pelle, Rose-Marie och Håkan har vi här vid detta bord. 

Boel, Thomas och Kristina, ett kärt gäng.  




Anders, denna gång Sixtensson, Ola och maken Mårten "sträcker på benen" och har det bra!  


Ola och Susan myser innan det är dags för kaffe och tårta.

Stolt morfar Kent tillsammans med barnbarnet Johanna och min kusin James. 

Jakob och Johanna med sin kusin Ina Hydbom.  

Två glada skolsköterskor diskuterar och Peter försöker hänga med i resonemanget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar